Vädret i Luleå

klart.se

onsdag 18 augusti 2010

Älskade frukost

Visst gillar jag att visa mina fina måltider och just visa på hur enkelt bra mat är men idag... Mmmm sån här frukost skulle jag alltid vilja äta.
Bröd
Juice
Yoghurt med keso
Och kaffe såklart


Tyvärr mår inte min kropp lika bra om jag äter så här.

Gjorde ett nytt pass till spinningen igår och det blev rätt kul. Däremot blev det nå fel med skivan så inför varje ny låt klickade det till och mina fina mixar hördes inte.

Ikväll blir det ingen träning alls. Ska försöka tvätta och kanske förbi Dollar Store ;)
Och sova. Jag måste få hinna sova ikapp från i helgen.

3 kommentarer:

nenneE sa...

Mmm... håller med. Den där bilden såg ju riktigt smarrig ut *mums* Hehe
en kost på off eller diet nu?

ha De

Ida sa...

Varken eller. Äter eg lite som jag känner för nu. Tyvärr lite mkt bröd.. mår inte så bra av det men det smakar heavenly =)

nennE sa...

Yeah, tell me *L*