Vädret i Luleå

klart.se

onsdag 18 augusti 2010

En ska bort !!

Dags för en liten TÄVLING !
En av dessa har jag redan lovat bort till Suzan (skicka adressen i ett mail till mig bara...) och den andra tänkte jag vi kan tävla om.

Vill ni vara med?

HUR GÖR VI DÅ?
Jo vi ska tävla om bästa raggningsrepliken!

Antingen MAILAR ni mig eller skriver ett INLÄGG, ni kan fundera fram till fredag och därefter så ska jag skratta och välja ut TVÅ FINALISTER som ni får rösta på.

ÄR NI MED?!

Girl if i were a fly i'd be all over you - cuz you're the shit!

5 kommentarer:

Suzan sa...

hoppas att jag fick iväg det till rätt mail nu :D

E sa...

gör ett inlägg istället...
En söt och rätt så fånig raggningsreplik. detta är en som sambon sa till mig i början. Vi brukade säga det mest som "skoj", men jag blev glad iallafall:
"Tja Kexet, sitter du här och smular?" ;)
(kexet = tjejen/bruden)

Sockiss sa...

Bästa raggningsrepliken jag fått höra är: "Jag hoppas jag får dig att känna bara en bråkdel av vad jag känner när jag får dig att le." Tror du jag smälte? Tror du vi fortfarande är ihop?
Visst att det inte var första repliken, utan kom efter en stunds konversation, men jäklar vad bra den satt. ;)

Kram!

Sockiss sa...

(förresten skrev jag ett inlägg också och länkade till dig.)

Tweety sa...

Här kommer mitt bidarag!

Skulle jag kunna få låna din mobil? Jag lovade mamma att ringa när jag blivit kär.