Vädret i Luleå

klart.se

torsdag 19 augusti 2010

Dagens kupp

Frida tyckte att jag och hon skulle vara lite otrogna ikväll och gå på spinning på ett annat gym. Få lite inspiration, ideer eller bara veta hur vi inte bör göra på passen. Och kuppen? Ja men självklart hade vi Actic t-shirts på oss. Hihi.
Hon är ledig flera dagar nu och därmed lite dagvild så vi tog lite fel på tiden men va fasen, då kunde vi köra lite rygg. Dagens träning blev alltså styrka för ryggen 15 min (jaaa vi surrade mer än tränade), 30 min spinning och 30 min power core.

Har haft lite dåligt samvete att Eddie bara får skäll av mig och så sällan göra något kul så vi tog en leksak och busade gärnet runt badhuset ikväll. Eller jaaa, busade gärnet för att ha blivit oerhört gammal i kroppen i sommar. Det är inte gamla vanliga Eddie nå mer helt enkelt.

Hörrni, ingen fler som är sugen på att tävla då? Kolla länken under JUST NU-spalten uppe till höger.

4 kommentarer:

Suzan sa...

det är på actic du tränar i vanliga fall? =)

Ida sa...

Yeuu Suzan. Där jag håller spinning också.
Du ditt paket är på väg, hann inte i fredags. Men snart... =D

Anonym sa...

artic?? VARS I LULE LIGGER DEN? hade gärna gått på ditt spinningpass någongång!

Ida sa...

Anonym - Nautilus har bytt namn till Actic så det är badhuset inne i stan. Bara att komma!