Vädret i Luleå

klart.se

onsdag 30 augusti 2017

Fullsmockad dag

Lugn morgon som vanligt med frukost framför våra förmiddagsprogram på tv samtidigt som jag lyckades göra mig lite vacker inför en dag på stan. Först besiktning av mig som endast bestod av "mår du bra? Ditt blodtryck är 127/78 och hb 137. Undrar du något eller är det som vanligt?". Skönt, jag gillar hon, inget onödigt tjafs och hon känner av mig bra om det är nå knas. Skönt slippa undersökning också faktiskt! Haha det var ju det där om man ska ta av sig sockarna eller inte..??



En tur på stan och hitta en amnings-bh som är lite mer ordentlig. Abecitas gillade jag ju inte, satt långt ut på axlarna och hög under armhålan, utan fastnade för mitt favoritmärke Freya. Heidi Klum hade en jättefin bygellös men gav inte alls nå stöd tyvärr. Jo! Fanns en med bäst stöd men tyvärr bara från 75 i omkrets och för stora kupor, minns tyvärr inte vilket märke men finns på bystigt.se
Älskar att Luleå nu har TVÅ butiker med bra bh-ar!



Mötte upp med Marcus för att äta lite på årets matmarknad. Franska som syns lite i kanten var lite för tråkig i smaken men däremot grillade baguetten jag också åt var sjukt god!


Rätt nöjd med dagen som avslutades med älskade Bea. Både långpromenad och fik i soffan. Fröken Sally var nog mest nöjd med besöket som ni ser, hurraaaa för Beatrix!





- Ida -

Inga kommentarer: