Vädret i Luleå

klart.se

måndag 14 augusti 2017

Trött vs pigg

Vi har nu bevis för att Sally (?) klarar sig fint i 4-5 timmar sovandes, hurra! Tyvärr kom dessa megasovningar från 8 på kvällen... dvs lite för tidigt för min sömn så när jag var som tröttast var hon som piggast. När hon sen somna hade jag blivit som piggast. Lite som nu ;)

Haft en mysig helg i porsi med träff för Marcus på holmen (det blev så fint!) och finväder i VB på söndagen. Lågt vatten och jag kände mig som barn igen när jag gick upptäcksfärd i strandkanten.





Vad är detta!? Jag trodde lake eller snorgärs men enligt vänner på fb har syster artbestämt fisken som en simpa. Var med andra ord inte deras slamkrypare som fick flytta från deras akvarie till toalettstolen.

Och en bild på sötnosen som hade båtpremiär i lördags


- Ida -

Inga kommentarer: